Потрібна технічна консультація? Поставте питання і наші фахівці допоможуть Вам ...
Потрібна технічна консультація? Поставте питання і наші фахівці допоможуть Вам ...
У цьому місяці був представлений перший в світі LED-люмінесцентний проектор Eiki EK-450U. З його появою можуть бути вирішені проблеми перспективних...
В цьому році премію EISA, яка раніше завжди діставалася проекторів Ні-End класу, присудили бюджетного проектору BenQ W2000. Нагадаємо, що ця...
Проектор Sony MP-CD1 був вперше представлений на виставці CES 2018. При своїх скромних розмірах, які становлять всього 8х14х1,6 см та вазі 280 грамів,...
Через десять років літаки зможуть повністю перетворитися таким чином, що кожен пасажир опиниться у ролі казкового мандрівника на килимі-літаку. Згідно проекту британської компанії Centre for Process Innovation (CPI) планується розробити рішення щодо перетворення внутрішньої сторони салону літака в одну суцільну OLED-панель. При цьому пасажир зможе отримати можливість побувати у «літальному апараті без стін», у якому не буде перешкод ,що загороджують вид за бортом: ні двигуна, ні обшивки та крил.
Безсумнівно, це створить незручність для деяких пасажирів. Огляд з висоти – це не для слабкодухих. Для таких мандрівників частину салону можна буде відобразити монотонним кольоровим фоном заспокійливого відтінку або перетворити у затишний куточок саду. Крім того, пасажири зможуть вивести поруч з місцем у салоні або на кріслі попереду вікно з браузером, фільмом або іншим необхідним додатком.

Поки така задумка здається недосяжною. Якщо розглянути технологію панелі OLED, то поки вона досить сира, як і ненадійна технологія по розробці гнучких екранів. Але все вирішується з часом. Варто нагадати, що не минуло й десяти років з того часу, коли планшети, смартфони, та «smart» годинники були фантастикою.

Союзником компанії Centre for Process Innovation у створенні OLED-екранів для салонів літаків стала компанія High Value Manufacturing Catapult. Ця компанія являє собою сім центрів розробок світового рівня у різних куточках планети. У рішенні планують розглядати як варіант модульних знімних екранів, так і вбудованих у матеріал обшивки. Перехід на OLED-екрани дозволить полегшити вагу пасажирських літаків у зв'язку з відмовою від важких ілюмінаторів. Згідно з підрахунками, зменшення ваги літака на 1% дозволяє знизити витрату палива на 0,75%, та як наслідок – більш чисте повітря та зменшення цін на квитки.
Поділитися з друзями:
Повідомлення не знайдені, Ваш коментар може бути першим.