Потрібна технічна консультація? Поставте питання і наші фахівці допоможуть Вам ...
Потрібна технічна консультація? Поставте питання і наші фахівці допоможуть Вам ...
Компанія Bosch випустила в реліз нове програмне забезпечення для систем безпеки, відеоспостереження, СКУД. У його завдання входить...
Широке поширення COVID-19 багато в чому стало можливим через те, що у багатьох носіїв вірусу він не викликає серйозних ускладнень або симптоми...
СКУД і відеоспостереження – два найбільш затребуваних типи охоронних систем, які нерідко доповнюють один одного на одному об'єкті....
Через десять років літаки зможуть повністю перетворитися таким чином, що кожен пасажир опиниться у ролі казкового мандрівника на килимі-літаку. Згідно проекту британської компанії Centre for Process Innovation (CPI) планується розробити рішення щодо перетворення внутрішньої сторони салону літака в одну суцільну OLED-панель. При цьому пасажир зможе отримати можливість побувати у «літальному апараті без стін», у якому не буде перешкод ,що загороджують вид за бортом: ні двигуна, ні обшивки та крил.
Безсумнівно, це створить незручність для деяких пасажирів. Огляд з висоти – це не для слабкодухих. Для таких мандрівників частину салону можна буде відобразити монотонним кольоровим фоном заспокійливого відтінку або перетворити у затишний куточок саду. Крім того, пасажири зможуть вивести поруч з місцем у салоні або на кріслі попереду вікно з браузером, фільмом або іншим необхідним додатком.
Поки така задумка здається недосяжною. Якщо розглянути технологію панелі OLED, то поки вона досить сира, як і ненадійна технологія по розробці гнучких екранів. Але все вирішується з часом. Варто нагадати, що не минуло й десяти років з того часу, коли планшети, смартфони, та «smart» годинники були фантастикою.
Союзником компанії Centre for Process Innovation у створенні OLED-екранів для салонів літаків стала компанія High Value Manufacturing Catapult. Ця компанія являє собою сім центрів розробок світового рівня у різних куточках планети. У рішенні планують розглядати як варіант модульних знімних екранів, так і вбудованих у матеріал обшивки. Перехід на OLED-екрани дозволить полегшити вагу пасажирських літаків у зв'язку з відмовою від важких ілюмінаторів. Згідно з підрахунками, зменшення ваги літака на 1% дозволяє знизити витрату палива на 0,75%, та як наслідок – більш чисте повітря та зменшення цін на квитки.
Поділитися з друзями:
Повідомлення не знайдені, Ваш коментар може бути першим.