Потрібна технічна консультація? Поставте питання і наші фахівці допоможуть Вам ...
Потрібна технічна консультація? Поставте питання і наші фахівці допоможуть Вам ...
Згідно зі статистикою Національного центру кібербезпеки (NCSC) і дослідженням аналітиків в області відеоспостереження, сучасні інтелектуальні...
Інновації бренду Axis поповнилися лінійкою IP-камер з новітнім процесором ARTPEC-7, який покращує візуалізацію, забезпечує сильне...
Компанія Genetec запропонувала інноваційне рішення для розслідування крадіжок в роздрібних магазинах. Розробка отримала назву Security Center...
Експерти з аналітичної компанії TrendForce підвели підсумки досліджень ринку телеком-обладнання за перше півріччя 2021-го. Результат виявився прогнозованим: лідерство серед виробників розділилося між двома групами брендів: європейськими та китайськими.
При цьому абсолютне лідерство серед них утримує Huawei, якій сьогодні належить 30% ринку. Шведська Ericsson і фінська Nokia зайняли, відповідно, друге (23%) і третє (20%) місця в трійці кращих.
Відзначимо, що Huawei зберігає впевнене лідерство навіть всупереч санкціям з боку Сполучених Штатів. В якості причин експерти називають низькі ціни на обладнання передачі даних високого класу, яке випускає компанія. А також довіру, яке виробник отримав на своїй батьківщині. Нагадаємо, що внутрішній ринок Китаю – це величезне поле збуту для китайських компаній, що визначає своєю масою споживачів тенденції на загальносвітовому ринку.
У березні бізнес-портфель компанії становили 140 договорів, укладених з великими замовниками по всьому світу, на поставки базового оснащення для операторів, що працюють зі стандартом 5G. Також компанія активно розвиває діяльність в деяких суміжних напрямках. Наприклад, в сферах віртуальної і доповненої реальності, автотранспортних телекомунікацій, телемедицини та інших.
Бренду також належить велика кількість власних запатентованих розробок. Зокрема, тільки на основні рішення в області технологій 5 покоління зв'язку компанії видано 1554 патенти.
Що стосується брендів, що не увійшли до трійки лідерів, але зайняли серйозну позицію в плані обсягів реалізації. Четверту позицію в рейтингу займає корейський бренд Samsung з актуальною часткою ринку 12,5%. Він також активно постачає телеком-оснащення на внутрішній ринок, але в той же час співпрацює з операторами з США: AT&T, Sprint і Verizon. Крім того, Самсунг буде поставляти базові станції для японського оператора NTT DoCoMo, згідно з укладеним недавно контрактом.
П'яте місце в рейтингу також належить китайській компанії ZTE з охопленням ринку в 3,5%. Аналітики підкреслюють, що на кінець минулого року в КНР налічувалося 160+ мільйонів абонентів мобільних мереж п'ятого покоління. Тобто, 89% від загальної кількості користувачів 5G в усьому світі.
До кінця першого півріччя нинішнього року в країні було розгорнуто 916 тис. Базових станцій на стандарті 5G. Це 70% від загальної кількості таких БС в світі. Всі нові станції в Китаї належать трьом найбільшим китайським мобільним операторам: ChinaMobile, ChinaUnicom і ChinaTelecom.
Поділитися з друзями:
Повідомлення не знайдені, Ваш коментар може бути першим.