Потрібна технічна консультація? Поставте питання і наші фахівці допоможуть Вам ...
Потрібна технічна консультація? Поставте питання і наші фахівці допоможуть Вам ...
У вдосконаленні Інтернету настав переломний момент. Всеосяжний Інтернет, демонструє собою величезну кількість сполук користувачів,...
Компанія TP-LINK представила мережеві гаджети для «розумного» будинку HS200, HS110 та HS100 серії Smart Home. Новинки передбачається використовувати...
Днями корпорація Гугл повідомила, що готова приступити до прокладання нового оптичного кабелю під Атлантикою. Його напрямок: Нью-Йорк...
Експерти з аналітичної компанії TrendForce підвели підсумки досліджень ринку телеком-обладнання за перше півріччя 2021-го. Результат виявився прогнозованим: лідерство серед виробників розділилося між двома групами брендів: європейськими та китайськими.
При цьому абсолютне лідерство серед них утримує Huawei, якій сьогодні належить 30% ринку. Шведська Ericsson і фінська Nokia зайняли, відповідно, друге (23%) і третє (20%) місця в трійці кращих.
Відзначимо, що Huawei зберігає впевнене лідерство навіть всупереч санкціям з боку Сполучених Штатів. В якості причин експерти називають низькі ціни на обладнання передачі даних високого класу, яке випускає компанія. А також довіру, яке виробник отримав на своїй батьківщині. Нагадаємо, що внутрішній ринок Китаю – це величезне поле збуту для китайських компаній, що визначає своєю масою споживачів тенденції на загальносвітовому ринку.
У березні бізнес-портфель компанії становили 140 договорів, укладених з великими замовниками по всьому світу, на поставки базового оснащення для операторів, що працюють зі стандартом 5G. Також компанія активно розвиває діяльність в деяких суміжних напрямках. Наприклад, в сферах віртуальної і доповненої реальності, автотранспортних телекомунікацій, телемедицини та інших.
Бренду також належить велика кількість власних запатентованих розробок. Зокрема, тільки на основні рішення в області технологій 5 покоління зв'язку компанії видано 1554 патенти.
Що стосується брендів, що не увійшли до трійки лідерів, але зайняли серйозну позицію в плані обсягів реалізації. Четверту позицію в рейтингу займає корейський бренд Samsung з актуальною часткою ринку 12,5%. Він також активно постачає телеком-оснащення на внутрішній ринок, але в той же час співпрацює з операторами з США: AT&T, Sprint і Verizon. Крім того, Самсунг буде поставляти базові станції для японського оператора NTT DoCoMo, згідно з укладеним недавно контрактом.
П'яте місце в рейтингу також належить китайській компанії ZTE з охопленням ринку в 3,5%. Аналітики підкреслюють, що на кінець минулого року в КНР налічувалося 160+ мільйонів абонентів мобільних мереж п'ятого покоління. Тобто, 89% від загальної кількості користувачів 5G в усьому світі.
До кінця першого півріччя нинішнього року в країні було розгорнуто 916 тис. Базових станцій на стандарті 5G. Це 70% від загальної кількості таких БС в світі. Всі нові станції в Китаї належать трьом найбільшим китайським мобільним операторам: ChinaMobile, ChinaUnicom і ChinaTelecom.
Поділитися з друзями:
Повідомлення не знайдені, Ваш коментар може бути першим.