Потрібна технічна консультація? Поставте питання і наші фахівці допоможуть Вам ...
Потрібна технічна консультація? Поставте питання і наші фахівці допоможуть Вам ...
Потрібно виконати монтаж електромережі? Убезпечити заміський будинок під час грози? Встановити внутрішнє та зовнішнє освітлення?...
Опір контуру не відповідає нормі? Пошкоджена шина? Не має протоколу контрольних замірів? – Це тільки мала частина труднощів, з якими...
Не працює доступ в Інтернет? Погане покриття Wi-Fi? Не можете підключитися до комп'ютера в локальній мережі? Низька швидкість копіювання файлів? – У сучасному світі ці питання є повсякденними та повинні зважаться швидко, що б не вплинути на роботу персоналу. Відсутність комунікацій із зовнішнім світом не тільки порушують діяльність компанії, але і псує її репутацію в особі клієнтів та партнерів.
Щоб вирішити ці та подібні проблеми, а також звести до мінімуму ймовірність їх виникнення, ми пропонуємо Вам організувати обслуговування мережевого обладнання та бездротових засобів зв'язку (Wi-Fi, Wi-Max, тощо). Обслуговування виконується на підставі абонентського договору, умови якого передбачають віддалену технічну підтримку в режимі 24/7.
У період з 1 червня 2020 року по 31 серпня 2020 року діє акція «Мережева стабільність», у рамках якої надається знижка 30% на технічне обслуговування мережевого обладнання в офісі. Слід зазначити що, ми надамо перший місяць обслуговування безкоштовно, за умови укладення договору на 1 рік. Пропозиція діє для організацій територіально розташованих в місті Київ та Київській області.
Обслуговування мережевої інфраструктури включає до себе послуги з підтримки наступних мережевих пристроїв: мультиплексорів, маршрутизаторів, точок доступу, комутаторів, медіаконверторів, модемів та іншого активного обладнання. Під час робіт з обслуговування ми здійснюємо діагностику завантаженості каналів, настройку параметрів, відновлення ПО, перегляд статистики та виявлення помилок, що виникають в роботі обладнання та багато іншого. Роботи також включають в себе перевірку стану антен та несучих конструкцій. Реагування на аварійні ситуації здійснюється протягом 2 годин.
Приймання системи на обслуговування включає в себе аудит стану всіх активних та пасивних пристроїв та усунення знайдених несправностей. У планові роботи входить перевірка мережевих пристроїв, а також кабельної інфраструктури на предмет виявлення технічних несправностей та подальше їх усунення.
Своєчасна технічна підтримка це запорука працездатності системи при оптимальних трудових, а також матеріальних витратах. Вчасно виявлена несправність попередить можливу аварійну ситуацію, а це, безсумнівно, зменшить ймовірні втрати організації.
Щоб замовити обслуговування мережевого обладнання в офісі за акційною ціною звертайтеся до наших фахівців.
Поділитися з друзями:
Повідомлення не знайдені, Ваш коментар може бути першим.